آخرین اخبار تکنولوژی و فناوری

  • 16
  • 1383 مرتبه
سامسونگ میکرو ال ای دی 110 اینچی خود را عرضه کرد

سامسونگ میکرو ال ای دی 110 اینچی خود را عرضه کرد

10/02/1399

سامسونگ الکترونیک میکرو ال ای دی 110 اینچی  خود را به بازارعرضه کرد و پیش فروش آن از چند روز پیش در کره آغاز کرده است. این دستگاه نوآورانه که با فن آوری صفحه نمایش ال ای دی خود ساطع ارایه می شود، از شفافیت و روشنایی فوق العاده ای برخوردار است.
در سال 2018 ، اولین نمایشگر میکرو ال ای دی سامسونگ در قالب "The Wall"  (سیستمی از ماژول های قابل تنظیم که به صورت حرفه ای قابل نصب است) معرفی شد. با استفاده از میکرو ال ای دی 110 اینچی جدید ، این شرکت برای اولین بار تجربه میکرو ال ای دی را به صورت تلویزیون های سنتی ارائه می دهد. برخلاف نمونه های چند قسمتی، نصب و کالیبراسیون این مدل ساده است زیرا میکرو ال ای دی 110 اینچی به صورت پیش ساخته شده است و قابلیت های ویدیویی، صوتی و هوشمندی را به شکل از پیش تعیین شده ارائه می دهد.
نسبت به سال گذشته ، علاقه و تقاضای مصرف کنندگان برای تلویزیون های صفحه بزرگ به سرعت در حال رشد است. با راه اندازی میکرو ال ای دی 110 اینچی، سامسونگ تجربه بصری جدیدی را در تلویزیون های بسیاربزرگ نسل بعدی ارائه می دهد.
پیش از این ، تولید انبوه یک صفحه میکرو ال ای دی با اندازه 110 " برای نصب ساده در خانه امکان پذیر نبود. اما سامسونگ با توسعه فناوری جدید نصب سطوح - همراه با یک فرآیند تولید جدید که از تجارت نیمه هادی آن ناشی شده است - نوآوری در ساخت ، تحویل و نصب فناوری میکرو ال ای دی را به واقعیت تبدیل کرده است. همین نوآوری ها به سامسونگ این امکان را می دهد تا در آینده مدل های کوچکتر میکرو ال ای دی را نیز تولید کند ، بنابراین حتی بیشتر مصرف کنندگان می توانند از تجربه نفس گیر میکرو ال ای دی لذت ببرند.
جونگی هان ، رئیس بازرگانی نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیک گفته: "همانطور که مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری به تلویزیون های خود اعتماد می کنند ، ما فوق العاده هیجان زده ایم که میکرو ال ای دی 110 اینچی را به بازار تجاری عرضه می کنیم. میکرو ال ای دی های سامسونگ قصد دارد تعریف مجددی از تجربه اختصاصی در خانه را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان ارایه کند.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان