آخرین اخبار تکنولوژی و فناوری

  • 13
  • 1604 مرتبه
روشی جدید برای مراقبت از لباس ها با کمد بخارگر سامسونگ

روشی جدید برای مراقبت از لباس ها با کمد بخارگر سامسونگ

04/04/1399

کمد بخارگر سامسونگ در بازارهای مختلف به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به لطف فناوری پیشرفته ای که هوا و بخار را ترکیب می کند ، قادر به از بین بردن چین و چروک ، بو های ناخوشایند ، گرد و غبار و میکروب ها به روشی ظریف و مؤثر است و به این ترتیب از شستشوی بیش از حد جلوگیری می کند.

 


کمد بخارگر نوعی کمد دیواری است که دارای درب آینه ای زیبا است. پس از آویز کردن پوشاک در داخل دستگاه، کاربر می تواند بر اساس نیاز خود مناسب ترین چرخه را انتخاب کند. به عنوان مثال پرتاب کننده هوا جریان هوای قدرتمندی را از بالا و پایین رها می کند تا گرد و غبار ، دود و خاک را از روی سطح لباس از بین ببرد، در حالی که فیلتر دئودورانت تا 99٪ بو های ناشی از دخانیات، عرق، مواد غذایی و خشک شویی را از بین می برد.
از طرف دیگر عملکرد پرتاب کننده بخار با از بین بردن کنه ها ، ویروس ها و باکتری ها از طریق جریان های قدرتمند بخار که در اعماق بافت لباس نفوذ می کند ، لباس ها را ضد عفونی می گرداند. این عملکرد برای سالم سازی لباس هایی که در معرض آلودگی و میکروب ها هستند - مانند لباس هایی که در وسایل حمل و نقل عمومی پوشیده می شود - همچنین بهداشتی کردن ملحفه کودکان و حیوانات عروسکی آنها مناسب است.

 

فناوری پمپ گرما اجازه می دهد پارچه ها را در دماهای پایین خشک کنید. به این ترتیب آسیب گرما را کم کرده و خطر آبرفتگی را کاهش می دهد ، در حالی که راهکار ضد چروک با ترکیبی از بخار و هوا برای صاف کردن پارچه ها بدون نیاز به اتو استفاده می کند.
برای داشتن حداکثر بهداشت، کمد بخارگر مجهز به فناوری سلف کلین است که فضای داخلی کابین را با ترکیبی از هوا ، بخار و گرما ، بدون استفاده از مواد شوینده مهاجم رطوبت گیری، ضد عفونی و گندزدایی می کند.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان